קו מוצרי הטיפוח הישראלי סבוקלם (מתמחה בטיפול וטיפוח עור רגיש) משיק "קמפיין קיץ" החל מסוף מאי ובמהלך חודש יוני בהיקף של 2 מיליון שקלים, לקידום מותג "SeboCalm" דאודורנט לעור רגיש לנשים וגברים.
לאחר שיעל גולדמן הובילה את הקמפיינים האחרונים של החברה, נבחרה ל"קמפיין הקיץ" דוגמנית אירופאית, ממילאנו. יעל תמשיך ותייצג את החברה בקמפיינים עתידיים, במהלך השנה.
הבחירה במותג הספציפי לקמפיין צרכני, נובעת מההקשר העונתי (קיץ) ומתוצאות סקר ארצי שבצעה החברה, באמצעות חברת ""Market Watch , בתחילת השנה בו נמצא ש 40% מהנשים בישראל מגדירות עצמן כבעלות עור רגיש- נתון כמעט זהה לנתוני היקף רגישות העור, בקרב גברים.
הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום "חברון- זלצמן" יכלול חסות בערוצי הטלוויזיה השונים (22, 10) מודעות בעיתונות יומית, מגזינים ופרסום באתרי האינטרנט המובילים בתחום הטיפוח והצרכנות.