מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק בעלות של כ- 1,000,000 ₪

מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק, בעל פקק לשימוש מתמשך, לנשיאה ולשימוש נוח.


כחלק מהמהלך השיווקי, משיקה מב"י קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך".



קמפיין "קח מאלטי לדרך" נועד להניע את הצרכנים לפעולת נשיאת המשקה מחוץ לבית. המהלך חושף את בקבוק מאלטי 1/2 ליטר וממצב אותו כמשקה בריאותי, טעים, מפנק ונוח לנשיאה.



אמיר יפרח, מנהל שיווק של מבשלות בירה ישראל: "מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מאלטי, המותג המוביל את קטגוריית הבירה השחורה עם 43% נתח שוק, רואה עצמה מחויבת לצרכנים לחדשנות בתחום ולהתאמה לצרכי השוק המשתנים. ממחקרים שערכנו, עלה הצורך של הצרכן בבקבוק ½ ליטר הניתן לנשיאה נוחה ולשימוש מתמשך. הקמפיין החדש ממצב את מאלטי כבירה השחורה המובילה בישראל, בחדשנות ובטעם, וממשיך את קו הפרסום הבריאותי והטבעי".



מאלטי הינה בירה שחורה ללא אלכוהול , עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי והמיוחד.


המותג מאלטי נמצא בגידולים מרשימים של כ- 33% מול שנה קודמת.



דיאט מאלטי, שהושק בפברואר 2002, נמצא בגידולים שנתיים קבועים של כ- 30%, ומהווה כ- 35% מהמותג.




אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)