"עיניים" יוצאת בקמפיין לקיץ 2010

רשת האופטיקה "עיניים" , תצא ב-במהלך יוני בקמפיין פרסום רחב , תחת הסלוגן: "מאחורי כל משקפיים יש עיניים",לרגל השקת קולקציית קיץ 2010.



קונספט הפרסומת הינו המשך החדרת התפיסה של רשת אופטיקה באחריות רפואית כאשר רשת עיניים אופטיקה ד"ר לוינגר הינה נושאת הדגל של תפיסה זו . הפרסומת מציגה פריימים רבים של עיניים של ילדים, נשים גברים בהבעות וצבעים שונים, כאשר מעבר הפריימים נע בקצב דינאמי ומהיר, במטרה להדגיש שהרשת לא רק מוכרת משקפיים , אלא גם דואגת לעיניים עצמן.



היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב – 3 מיליון ₪ ונערך באמצעות משרד הפרסום " זרמון גולדמן". הקמפיין יכלול: פרסום נרחב בטלוויזיה , בעיתונות ארצית , מגזינים מובילים, פעילויות קד"מ, פרסום בקניונים.



איציק לוי סמנכ"ל "עיניים" מציין כי "זהו הקמפיין הראשון מאז עבר תקציב הפרסום למשרד זרמון גולדמן ובמהלך 2010 צפויים לעלות קמפיין עיתונות נוסף וכן קמפיין ברשת החברתית פייסבוק בתקציב כולל של יותר משני מיליון ₪ נוספים". לדבריו, "הקמפיין ידגיש את הקונספט הייחודי של אופטיקה "עיניים", המשלב אופנה ואחריות רפואית".


אופטיקה "עיניים" הוקמה לפני 3 שנים ומעניקה שרות משלים לרשת המרכזים הרפואיים "עיניים" שהוקמה לפני עשור ומתמחה בטיפולים ובניתוחי עיניים מורכבים לצד הסרת משקפיים בלייזר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)