קמפיין הפרסום שבמרכזו פרסומת טלוויזיה מפגיש את הילה נחשון הפרזנטורית של H&O ואת שי אביבי הפרזנטור של חברת Cal המציגים את ההטבה החדשה – 525 ₪ למצטרפים למועדון הלקוחות המשותף בתווי קניה לרכישות ברשת H&O.
מטרת הקמפיין – כדי להשיג את המטרה החליטו החברות להגדיל משמעותית את שווי מתנת ב 200 ₪ נוספים! (מ 325 ₪ ל 525 ₪)
הקמפיין מציג, את שי אביבי יוצא למחקר משעשע שמטרתו לבדוק מה באמת חשוב ללקוחות Cal, על מנת להעניק להם את הטבות והמוצרים הטובים ביותר בתחום, ואת הערכים של H&O – ערך ה- VFM (Value For Money) הנמצא בבסיס הפעילות של רשת H&O וערך המשפחתיות והיתרונות הגלומים ברכישה לכל המשפחה ברשת הנותנת פתרון כולל, כמו גם את מגוון המותגים הבינלאומיים והישראלים המשווקים ברשת במגוון רחב של הנחות ומבצעים לחברי המועדון.
הקמפיין בוצע באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. מלבד סרטי הפרסומת יכלול הקמפיין נראות אינטנסיבית ברצפת המכירה.