בריטה, המותג המוביל בעולם בסינון מים בייתי, יוצאת בקמפיין באמצעות משרד ג. יפית, לרגל השקה עולמית של אלאמריס מטר (Elemaris Meter), סדרת קנקני בריטה עם מד חכם המותאם לשימוש אישי. הקמפיין בעלות השקעה כוללת של 1,500,000 ₪.
הקמפיין, תחת הקונספט, בריטה – הפתרון בשבילי למים צלולים, טעימים ונקיים מאבנית, מדגיש ומחזק את יתרונות השימוש במי בריטה ואת החדשנות של הקנקן עם המד החכם – Elemaris Meter, המאפשר הנאה אופטימאלית בכל עת, באמצעות מדידה אישית ומדויקת.
לדברי מנהלת השיווק של בריטה, רון רוזנבלום: "מטרת הקמפיין היא חיזוק יתרונות השימוש בבריטה, שהינה המותג המוביל בקטגוריה וחשיפת החדשנות המוצרית שבסדרה החדשה. הבחירה בג. יפית הייתה אך טבעית בשל הפורמט הייחודי האינפורמטיבי ובשל האמינות הנתפסת בקרב קהל רחב למוצרים אותם מקדמת יפית.
בנוסף, העובדה שיפית הינה לקוחה מרוצה, הנהנית מזה שנים מקנקן הבריטה שבביתה היוותה ערך מוסף חשוב בהפקת הקמפיין."
עוד הוסיפה, כי: "ליפית כוח השפעה משמעותי בתרבות הצריכה בארץ, ושביעות הרצון שלה מבריטה הפך אותה לפרזנטורית המתאימה להשקת הקונספט החדש".
הקמפיין יעלה לשידור בתחילת יוני בטלוויזיה, באינטרנט (נענע 10) ובנקודות המכירה בהשקעה תקציבית של 1,500,000 ₪.