האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש לבני נוער

בימים אלה יוצאת האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש שמטרתו העלאת המודעות לנזקי העישון בקרב בני הנוער בישראל. הקמפיין מופק על ידי גיתם BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה של האגודה למלחמה בסרטן. הקמפיין יימשך לאורך כל חודש יולי ויכלול פנייה לבני הנוער בכלי תקשורת שונים, טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות.



קמפיין ההסברה כולל 2 שלבים, ופונה לבני נוער בשפתם, מילולית וויזואלית. הטיזר שיעלה לשידור ביום שלישי, ה- 6 ביולי, נראה כמו פרסומת למותגי סיגריות חדשים בשם Single, Distance ו- Virgin. המותאם לצעירים וצעירות, תוך שימוש בסיסמה: Smells like your all alone again. לאחר כ- 4 ימים ייחשף הקמפיין כולו אשר יציג את הפתיח מהטיזר רק שהפעם יופיעו על קופסאות הסיגריות אזהרות: אזהרה! סירחון מהפה ישאיר אותך בודדה לנצח וגם: אזהרה! ריח מסריח מהפה דוחה את החברים שלך. הבאנרים יפנו את הגולשים למיני סייט שנבנה במיוחד עבור הקמפיין.


המיני סייט תוקף את בעיית הסירחון הנובע מעישון סיגריות, אותו סירחון שבדרך כלל חברים לא אוהבים להעיר עליו, אבל מדברים מאחורי גבם של המעשנים. המיני סייט מעוצב בצבעים עזים ומושכים ויוצר אינטראקציה עם המבקרים בו. בין השאר מציע האתר את פינת צ'אק נוריס. משפטי המחץ על צ'אק נוריס הפכו לעיסוק משעשע באינטרנט, "אם צ'אק נוריס היה מעשן הוא היה מריח כמו בושם", אבל הוא לא… הפינה מציעה לגולשים לכתוב משפטי מחץ בעצמם ולפרסם אותם באתר. עוד באתר חיבור לפייסבוק, הדפסת מדבקות אזהרה, קישורים לסרטונים על הפסקת עישון מיוטיוב ועוד.



מטרת הקמפיין הינה הגברת המודעות לנזקי העישון בקרב בני הנוער אשר רבים אינם מודעים לנזקי העישון.

בקמפיין זה תציג האגודה למלחמה בסרטן לבני הנוער את הנזקים בשפתם. הקמפיין ימשך לאורך חודש יולי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)