קמפיין שילוט חוצות תלת מימדי ראשון מסוגו בישראל עולה בימים אלו בתחנות הרכבת בת"א.
הקמפיין בטכנולוגיית תלת מימד מתקדמת וחדשנית אשר פותחה באמצעות חברת "בלפור" האנגלית, עולה בתחנות הרכבת (השלום, סבידור ואוניברסיטה) בת"א, החל מחודש יולי ולמשך חצי שנה ומאפשר לעוברים ושבים בתחנות הרכבת לצפות בפרסומות תלת מימדייות שמוקרנות במסכי 42", ושאינן דורשות שימוש במשקפיים מיוחדים.
בין המותגים המובילים המשתתפים בקמפיין: מנטוס (מבית ליימן שליסל), אופנועי הונדה (המיובאים לארץ ע"י "מאיר") , פמינה (מבית כצט), טונייט (מבית כצט), אקוהפרש (המיוצרת ומיובאת לישראל ע"י GSK), אתר הדרושים Alljobs ועוד
חברת "בלפור", מפתחת טכנולוגיית HD3 42", נחשבת למוכרת, פופולארית ומובילה בתחום המדיה בעולם. סניפיה פרושים במדינות רבות, בניהן: בריטניה, ארה"ב, איחוד האמירויות הערביות והודו. בישראל מיוצגת "בלפור" ע"י חברת הדריה.
הניסויים הראשונים ביצירת סרטי תלת מימד נעשו עוד לפני שהיה לסרטים צבע או סאונד – במהלך שנות ה-20 של המאה שעברה. אחד הניסיונות הראשונים ניסה להסתיר, פיזית, את המסך. על המסך הוקרנו לסירוגין שנועדו לעין ימין ולעין שמאל והצופים היו אמורים לרכון מעל מתקן המחובר לידית הכסא אשר הסתיר בכל פעם עין אחת בתיאום עם המקרנה. מאוחר יותר נכנסו לתמונה משקפי הקרטון הכחולות-אדומות בהן העדשה הכחולה חוסמת הצבע הכחול ומאפשרת לעין אחת לראות רק את צבעי האדום שעל המסך ואילו העדשה השנייה עושה את ההיפך ומאפשרת לעין אחת לראות רק את הצבע הכחול. על המסך הוקרנו זו על גבי זו תמונה כחולה ותמונה אדומה שהיו שונות מעט זו מזו וכל עין ראתה רק אחת מהן.
התלת מימד בטכנולוגיה החדשנית עושה שימוש בשיטות מתקדמות הרבה יותר המאפשרות צפייה קלה בצבע מלא. סרטי התלת מימד הראשונים אשר עלו בקולנוע, הגיעו מאוחר יותר גם לטלוויזיה וכעת כאמור, הם מגיעים גם למדיה הפרסומית.