לקראת חנוכה, הזמינה רשת ACE את קהל לקוחותיה "לאתגר סופגניות" בהשראת "אתגר הבובות". הזוכה באתגר יוכל למלא עגלה בזמן קצוב ולקבל את כל תכולתה בחינם.
רשת ACE מפעילה ערוצים דיגיטאליים כאשר הכלי העיקרי ביניהם הינו עמוד הפייסבוק של החברה המונה כ-90,000 עוקבים. במסגרת פעילות הגולשים לקראת חנוכה, הפיקו ברשת סרטון המשלב את "אתגר הבובות" הפופולארי והוא כולל בתוכו מספר רב של סופגניות ברוח החג.
האתגר הזמין את כל קהל לקוחות הרשת לספור את כמות הסופגניות שהופיעה בסרטון. המשתתף הראשון בעל התשובה המדויקת ביותר יזכה להגיע אל אחד מסניפי הרשת ולמלא עגלת קניות בכמה מוצרים שירצה ממחלקת כלי הבית בזמן קצוב (60 שניות) ולקבל את כל תכולת העגלה בחינם במסגרת התחרות RACE TO ACE.
תקציב הדיגיטל של רשת ACE מטופל במשרד הפרסום יהושע TBWA ובסרטון השתתפו גם הנהלת החברה ומחלקת השיווק.