Admail וחברות מובילות במשק ישלחו מליון מיילים להעלאת המודעות לחיילי צה"ל החטופים

תחת הכותרת "מיליון למען החטופים" חברת Admail, בשיתוף החברות המובילות במשק, מעלה קמפיין ייחודי לאות הזדהות ולהעלאת המודעות לנושא חטופי צה"ל, לקראת יום העצמאות.



במסגרת הקמפיין הייחודי, למעלה מ-200 החברות המובילות במשק הנמנות על לקוחות אדמייל יעלו ביום שני הקרוב, 5 במאי, באנר שעוצב על ידי החברה שמטרתו להעלות את המודעות לנושא החטופים ולהשבתם הביתה. הקלקה על הבאנר תוביל לאתר הבית שהוקם לקידום הטיפול בנושא החטופים אותו הקימו . . . . במסגרת היום המיוחד, יופצו למעלה ממיליון מיילים, הכוללים את הבאנר למען החטופים, במקום הבאנר הפרסומי הרגיל של החברות. הבאנרים יצורפו לכל המיילים היוצאים מכל אחת מהחברות, במסגרת ההתכתבויות השוטפות בארגונים השונים.



מערכת Admail, הנה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון.



תומר יגאלי, מנכ"ל חברת אדמייל, מסר "עבור החטופים ובני משפחותיהם יום העצמאות מקבל משמעות שונה מאז החטיפה. אנו מקווים כי הירתמותן של החברות המובילות במשק ומיליון המיילים שיופצו ביום אחד ויתזכרו לכולנו את החטופים, יסייעו במשהו לקידום הטיפול בנושא ויסייע להשבת החטופים הביתה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)