AI בשירות השיווק הדיגיטלי

בעלי עסקים או עצמאיים תמיד ירצו שאתרים המציעים את מוצריהם או שירותיהם יופיעו במקומות גבוהים במנועי החיפוש, ישמרו על רלבנטיות לאורך זמן וישדרו חדשנות ואטרקטיביות. את כל זה אפשר להשיג באמצעות חברה חכמה וחדשנית, כזו העושה שימוש נבון בבינה מלאכותית ומשלבת בין מקצוענות אנושית לבין טכנולוגיה עדכנית. הכירו את פולפאוור – חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי שיודעת לקחת את הטוב משני העולמות ולמקסם תוצאות, חומר אנושי מעולה בשילוב AI. הלקוחות שלנו כבר נהנים משרות ללא פשרות ומהצלחות מסחררות בביצועי האתרים שלהם. אין ספק ששימוש ב-AI משנה את חוקי המשחק של שיווק דיגיטלי ושם על המפה חברות וארגונים באמצעות קידום מדויק ואסטרטגיות שיווק מותאמות אישית.

מה כל כך מיוחד ב-AI?

תחשבו על האתר שלכם ועל המוצר או השירות שאתם מבקשים להציע באמצעותו. עכשיו תחשבו על אתרי המתחרים שלכם ועל תוצאות החיפוש שלהם. איך תבלטו מולם? איך תעמדו בתחרות הקשה הקיימת בזירה הדיגיטלית העמוסה והצפופה?

הכלים השיווקיים המסורתיים כבר לא מספיקים וכדי להיות צעד אחד לפני כולם חייבים לעשות משהו אחר. את זה עושים עם חברה מקצועית ומנוסה שיודעת להקים כל אתר או פיצ'ר, מורכב ככל שיהיה, ולהגיע להצלחות מדהימות.

כשעובדים עם הון אנושי מעולה המשלב את יכולות הבינה המלאכותית, מגיעים לתוצאות חסרות תקדים. AI הקפיץ את כל השיווק קדימה והביא חברות ועסקים לחשיפה מקסימלית ונוכחות חזקה ביותר בעולם הדיגיטלי. עם קריאטיב ועיצוב מותאמים לקהל ספציפי, ניתוח מאגרי נתונים עצומים והסקת מסקנות על התנהגות והעדפות לקוחות פוטנציאליים, אתם מכוונים את המוצרים שלכם בדיוק למי שצריך.

איך לקדם ולהתקדם?

לא ירחק היום בו נחשוב על מוצר כלשהו ומודעה המציעה לנו אותו תצוץ מולנו בעת שנגלוש באינטרנט.  AI מציע כיום אפשרויות כל כך קרובות שממש קשה להאמין. רק חיפשתי קרם קוסמטי מסוים וכבר האינטרנט מציע לי שפע של מוצרים מאותה משפחה לאותם צרכים. נכנסתי לאתר באמצע הלילה ויכולתי לנהל שיחה כמעט אנושית עם צ'אטבוט ולקבל המון מידע לו הייתי זקוקה.

בעולם של חדשנות טכנולוגית שלא מפסיקה להתפתח ולהשתכלל, פיתוח אתרים, בנייתם וקידומם חייבים להיעשות כשהיד נמצאת כל הזמן על הדופק. בנוף העסקי המהיר והמטורף הפועל כיום אי אפשר להישאר מאחור ואין זמן לתהליכים ארוכי טווח.

אם רוצים להגדיל את הטראפיק באתר באופן משמעותי ומידי, להניע לקוחות לפעולה, להגדיל את כמות הלידים, לשפר את יחס ההמרה, להכפיל ולשלש את המכירות, חייבים להתקדם לטכנולוגיה הכי עכשווית.

הבינה המלאכותית מציעה עולם ומלואו של פילוח קהלים לפי תחומי ענין והתנהגות, הצעות תוכן מעולות ותובנות חשובות לתכנון אסטרטגיית הקמפיין.

התוכן הכי מתאים

מה יעבוד הכי טוב על קהל היעד שלנו? הבינה המלאכותית תספק את התשובה תוך שניות. את היצירתיות והעיצוב תשאירו לנו אבל את ניתוח הנתונים ואת חיזוי ההעדפות של הקהל אליהם מכוונים, AI יעשה בצורה האפקטיבית ביותר.

כי מה בסופו של דבר כל בעל עסק רוצה? שההשקעה בפרסום תחזיר את עצמה עם רווחים. בעזרת דאטה שצוברים אפשר להיעזר באופן מקסימלי ב-AI וליצור מסרים ועיצובים ממירים. מה שהכי עובד ממשיכים לעשות, ומה שלא, טוב, זה כבר לא קורה. 18 שנות ניסיון בפיתוח וקידום אתרים מדברות בעד עצמן. שילוב של סקרנות תמידית, אהבת הדיגיטל וחיבור ללקוחות מביאים להישגים חסרי תקדים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר פולפאוור – חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי וליצור איתנו קשר לפגישת היכרות ללא התחייבות.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software
digital-marketing

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח