חברת הביטוח AIG ישראל מפחיתה את מחירי הביטוח המקיף על מגוון רחב של רכבים ועולה השבוע עם קמפיין פרסום חדש באמצעי התקשורת השונים. היקפו הכספי של הקמפיין נאמד בכ 2.5 מיליון ₪.
קמפיין הפרסום המלווה בסלוגן "הורדנו את מחירי הביטוח המקיף לרכב ואתם מרוויחים", מציג את שינוי מדיניות התמחור של AIG לביטוח מקיף במגוון רחב של רכבים. מדיניות התמחור החדשה הינה לתקופה בלתי מוגבלת.
אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות של AIG ישראל, מציין: "מדיניות התמחור עליה הכריזה AIG ישראל להורדת מחירי הביטוח המקיף למגוון רחב של רכבים, מהווה המשך טבעי לאסטרטגיית החברה אשר מהותה להטיב עם הלקוח בכל נקודת זמן אפשרית. במהלך השנה פיתחנו שירותים שונים שמאפשרים ללקוח לקבל את השירות הטוב ביותר ברגע האמת, ביניהם צעד זה של הורדת מחירים, אשר מתאפשר הן בשל יחס תביעות-פרמיות חיובי, והן הודות לתהליך התייעלות שמתבצע בחברה במהלך השנתיים האחרונות".
אבי קושניר, הפרזנטור של AIG ישראל, נבחר להמשיך ולהוביל את הקמפיין החדש ואליו יצטרף גם בקמפיין זה מוני מושונוב שכיכב בקמפיין האחרון של החברה.
סרטון הפרסומת שיעלה בטלוויזיה יציג סיטואציה בה קושניר ומושונוב שכנים המתגוררים באותו הבניין הנפגשים במגרש החניה ליד עמדת השמירה לרכב אותה בנה מושונוב לרכבו. קושניר שנתקל במחזה הסוריאליסטי תוהה על פשר הדבר היות ולדבריו ביטוח מקיף לרכב הוא שמגן עליו ביעילות המרבית מגניבות. מושונוב שהחליט לוותר על הביטוח המקיף לרכבו בשל המחירים היקרים נפעם כשקושניר מעדכן אותו על מדיניות התמחור החדשה של AIG ובה בעת מבטל את עמדת השמירה המאסיבית שבנה לטובת הביטוח.
קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה וברדיו באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB.