חברת הביטוח AIG ישראל יוצאת במהלך חודש אוגוסט בפעילות שיווקית ענפה.
במהלך החודש יועלו למסכים שלושה קמפיינים פרסומיים (זרמון גולדמן) לביטוח רכב, ביטוח תאונות אישיות למבוגרים בני 50 פלוס וכן, לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיה לביטוח חיים ("Risk"). אשר יציג שירות חדש מביתAIG המאפשר לכל מבוטח לבדוק בחישוב פשוט "כמה הוא שווה", מהו הסכום הנדרש על מנת לאפשר המשך תמיכה כלכלית במשפחתו על פי נתוני מצב כלכלי, היקף התחייבויות כספיות, וגיל ומין.
את הקמפיינים יוביל פרזנטור החברה , השחקן והמגיש, אבי קושניר. החברה השקיעה כ 5 מיליון ₪ בשלושת הקמפיינים אשר יעלו בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הארצית.
בנוסף לקמפיין ביטוח החיים יעלה קמפיין ביטוח הרכב יציע מבצע חודש חינם בביטוח המקיף וגם הנחה בכל תדלוק בתחנות סונול ברחבי הארץ למשך שנה לכל הרוכש ביטוח מקיף לרכב.
כמוכן, יעלה קמפיין לביטוח תאונות אישיות לבני חמישים + יבוסס על מקרים אמיתיים של מבוטחי החברה אשר סיפרו על תאונה קשה אותה חוו, וכספי הביטוח אשר סייעו להם לעבור את התקופה הקשה.
אחיה פריד, סמנכ"ל שווק ומכירות ב AIG, אמר היום: " AIG מבינה כי במצב הנוכחי של המשק מחפש הצרכן הישראלי הזדמנויות צרכניות אשר יאפשרו לו לחסוך כמה שיותר. העלייה העקבית במחירי הדלק היא דבר שמטריד כל בעל רכב לכן החלטנו להציע הטבת דלק שתתפרס למשך כל השנה וכן הטבה חד פעמית משמעותית – חודש ביטוח חינם. בנוסף אנו מבינים כי לבני חמישים פלוס קשה מאוד להתקבל לביטוחי בריאות בגלל הטופס הרפואי שנדרשים למלא. מתוך הבנת צורך זה פיתחנו מוצר ביטוחי אלטרנטיבי, שנותן להם להיות חסרי דאגות לגבי מה יקרה אם וכאשר…וגם אפשרנו את ההצטרפות עד גיל 78"
לגבי ביטוח החיים אומר פריד: "זיהינו שתי תופעות מדהימות בקרב בעלי פוליסת ביטוח חיים. האחת – מבוטחים בביטוח חיים במסגרת העבודה או בביטוח חיים אותו עשו בצעירותם, סכום הביטוח המובטח להם, אינו מתקרב אפילו לסכום אותו הם צריכים. התופעה השניה אף יותר מדהימה, כ60% מבעלי פוליסת ביטוח חיים אינם יודעים מהו הסכום אותו יקבלו בני משפחתם אם וכאשר יאלצו לממש את הבטוח!"