AIG משיקה קמפיין המשך עם שלומי סרנגה

עלות הקמפיין כ-3 מיליון ש"ח והוא יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו וברשתות החברתיות.

חברת הביטוח AIG משיקה פרסומת הממשיכה את הקו הפרסומי שהושק לפני חודשיים, ומצרפת לצמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט סקולה, את הזמר הוותיק שלומי סרנגה. הקמפיין, שעלותו נאמדת בלמעלה משלושה מיליון ₪, הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן ויעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו וברשתות החברתיות.

 

הפרסומת החדשה עוסקת בנקודת הכאב המשמעותית ביותר בעולמות השירות בכלל והביטוח בפרט – הסחבת של חברות הביטוח בכל הנוגע לתשלום התביעות.  לפיכך, גובש הקו הפרסומי החדש של החברה, שמבטיחה "לעשות את הדברים טוב יותר", ולשלם תביעות הכי מהר בישראל כבר 9 שנים ברציפות. AIG מובילה באופן רצוף ומתמשך את מדד איכות השירות בתחום הביטוח של משרד האוצר והיא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל כבר תשע שנים ברציפות.

 

לאחר שבקמפיין הקודם הצטרף לפרזנטורים הקבועים של החברה סמיון גרפמן, הפעם לצד אסי ואלברט מככב בקמפיין הנוכחי שלומי סרנגה. בפרסומת, הזמר הוותיק שר בחתונה על התסכול הגדול מכך שחברת הביטוח שלו לא משלמת לו, ומיד אסי ואלברט מתייצבים כדי לעזור לו ומעודדים אותו לבחו

אולי יעניין אותך

 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
 הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
 תנחומא צילום יונתן בלום
 וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
 דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר