חברת הביטוח AIG ישראל תעלה ביום ראשון לאוויר בקמפיין טלוויזיה חדש בכיכובו של אבי קושניר בעלות של כ 1.5 מליון ₪.
בקמפיין החדש, שנעשה על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן, ממשיכה AIG במגמה הקיימת ומעלה סרטים חדשים המציגים חבילות ייעודיות למגוון של קבוצות אוכלוסייה ביניהם: ביטוח לנשים, ביטוח לגילאי 50+ וביטוח למשפחות צעירות; כאשר הפעם, בנוסף להנחות במחיר שמעניקה החברה (בשיעור של עד עשרות אחוזים) יינתנו גם הטבות ייחודיות המותאמות לקבוצות האוכלוסייה השונות.
בנוסף יכלול הסרטון פירוט של שירות אחר בכל פעם. השירותים הותאמו ייעודית לכל סיגמנט לאחר בחינה והבנה של צרכי הלקוח. לדוגמא: שירותי החלפת גלגל לנשים, שירות העברת טסט לגילאי 50 ומעלה ועוד.
את הקמפיין יוביל פרזנטור החברה, השחקן אבי קושניר אשר נתפס ע"י הציבור הישראלי כדמות מוכרת, אהובה, רגישה חמה ואנושית.