אתר AllJobs.co.il, האתר הגדול בתחומו בישראל והיחיד המרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי, מעלה קמפיין אינטרנט שיאתגר את הגולשים ואת מחפשי העבודה – הציגו משרה שאינה מופיעה באתר וזכו ב-300 ₪.
קמפיין האינטרנט של AllJobs.co.il מבוסס על עיקרון "הכה את המומחה". בקמפיין מופיעה רויטל הנדלר, מנכ"לית AllJobs.co.il , במשרדה כשהיא פונה אל הגולשים ומזמינה אותם להתערב איתה על 300 ₪ במידה ומישהו מהם ימצא משרת עבודה שמפורסמת במקום כלשהוא אך לא נמצאת באתר AllJobs.co.il. הגולש אשר ימצא פרסום שכזה יזכה, כאמור ב- 300 ₪.
הקמפיין באמצעות גיתם BBDO – SOHO יופיע במגוון אתרי DMEDIA ( לדוגמא: מדס, זאפ, REST וכד') וימשך 3 שבועות. היקף הקמפיין מוערך בכ – 150,000 ₪.
רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר AllJobs.co.il מציינת כי "מטרת הקמפיין היא להמחיש את השירות הייחודי של האתר: אנחנו האתר היחידי שמבטיח לגולשים לרכז משרות מכל אמצעי המדיה השונים – עיתונים, מקומונים, אתרי חברות, אתרי חברות השמה, לוחות מקוונים, כך שמי שמתעניין בשדרוג מקום העבודה שלו יכול לרכוש בעלות סמלית שירות מידע מדהים הכולל DB המקיף את כל המשרות בישראל. על השירות הזה עמלים בכל יום 30 מלקטים, שעושים עבודת קודש בליקוט ומיון הצעות העבודה כדי שיהיה לגולשים פשוט לחפש את המשרה המתאימה להם ביותר בתוך היצע של מעל 40,000 משרות."
בשבוע שעבר נחתם הסכם שת"פ בין AllJobs.co.il, האתר המוביל בישראל בתחום חיפוש עבודה וגיוס עובדים ל- Allmarketing.co.il, פורטל השיווק של ישראל. במסגרת ההסכם ינהל אולג'ובס את פעולות הדרושים בתחום השיווק וינתנו הטבות לגולשי אולמרקטינג.
דרושים בשיווק: https://www.alljobs.co.il/Partners/602/דרושים_בשיווק.html