AllJobs.co.il עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 750 אלף ₪. הסלוגן המרכזי של הקמפיין הוא: "על כל משרה מתמודדים עשרות אנשים. ב- AllJobsנעזור לך להיות האחד שמתקבל".
במסגרת הקמפיין תציע AllJobs מנוי VIP ל- 48 שעות מתנה לנרשמים חינם לאתר. מנוי ה- VIP כולל: אבחון קורות החיים של המועמד וגישה בלעדית למדריך הוידאו בו עשרות סרטונים עם כל התשובות לכל השאלות בנושא חיפוש עבודה וקריירה. הקמפיין יעלה ברדיו, באיטנרנט ובעיתונות.
רז מצנע סמנכ"ל שיווק ותוכן ב- AllJobs מסביר: "חיפוש עבודה בימינו מצריך כלים רבים מאחר והתחרות על כל משרה נעשית קשה יותר. להיות האחד שמתקבל הוא האתגר בקרב מחפשי העבודה ולכן בקמפיין הנוכחי החלטנו להבליט את היתרון המובהק של AllJobs עם שירות ייחודי הנקרא מנוי VIPלמחפשי עבודה. מנוי זה כולל גם איסוף וריכוז את כל המשרות בישראל, אבחון מקצועי של קורות חיים ומדריך וידאו שלם למציאת עבודה ".
הקמפיין עולה באמצעות חברת wunderman ישראל, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי/Y&R
קרדיטים: סמנכ"ל שיווק, מוצר ותוכן רז מצנע, מנהלת שיווק: אורנית רותם, מנהלת לקוחות: לירון קוחנסקי, תקציבית: אביב מוליקונדוב, צוות קריאייטיב: מור בירן, אביעד רוזנברג, מיכאל שלי וגיא סבג. סמנכ"ל קריאייטיב –אייל כרמי, חברת מדיה: יוניון.