אולג'ובס יוצאת במהלך החודשים אוגוסט- ספטמבר בפעילות פאבים נרחבת, ממוקדת צעירים גילאי 18-34, באמצעות חברת הפרסום והשיווק "באטם ליין מדיה".
במהלך הפעילות יחולקו מאות אלפי קוסטרים (תחתיות משקה) בכ-120 פאבים ברחבי הארץ. הקוסטרים של AllJobs, יקראו לקהל הצעיר לשלוח sms בזמן הישיבה בפאב ולקבל הצעות עבודה היישר לסלולרי. המסר הראשי של הקמפיין: "לא צריך להגיע לתחתית כדי לחפש עבודה"
בנוסף לכך, במסגרת פעילות ראשונה מסוגה בתחום, יחולקו כ100,000 קוסטרים, בבתי הארחה ברחבי הודו, בהם שוכנים אלפי מטיילים ישראלים מדי שנה. הקוסטרים המעוצבים ברוח התרבות ההודית, מזמינים את המטיילים הצעירים, המתעתדים לחזור לארץ בקרוב, לקבל ליווי בהתאקלמות (הקשה לעיתים) בשוק העבודה הישראלי.
"פעילות הפאבים המיוחדת שנבחרה, משקפת את ערכי המותג של אולג'ובס, וכמובן את השפה השיווקית של סיגמנט הצעירים שלנו", אומר רז מצנע – סמנכ"ל שיווק ותוכן אולג'ובס, "הרעיון הוא לפגוש את הקהל הצעיר, המנסה להשתלב בשוק העבודה, ולשוחח איתו בגובה העיניים וללא מסכים. הפעילות המיוחדת בהודו כשלעצמה מחזקת את המסר של האתר הישראלי החזק ביותר לחיפוש עבודה – הנמצא בכל מקום"
רוני צדוק בעלים ומנהל קריאייטיב בחברת הפרסום באטם ליין מדיה אומר: "אין ספק שזו אחת הפעילויות המעניינות שהוצאנו לפועל, המהלך בהודו הוא דוגמה מצוינת לחשיבה האסטרטגית הייחודית של אולג'ובס מחוץ לקופסא. אין מטייל ישראלי שלא ייתקל באולג'ובס במהלך הטיול, ויזכור את האתר לטובה. מובן שזה ישפיע וייחרט בזכרונם של המטיילים כשיחזור לארץ ויתחיל לחפש עבודה. הפעילות בפאבים זוכה גם היא לתגובות מאוד חיוביות מצד קהל המבלים ששולחים הודעות לאולגו'בס בכל ערב. קרדיט ענק למשרד הפרסום pigment על הקופי והארט"