מהלך חדש של רשת am:pm: כי קרטון לא קונים – קרטון מאמצים!
am:pm, רשת הסופרמרקטים עם ה DNA-התל-אביבי המובהק, המציעה חווית קנייה אורבנית ונוחה 24/7, יוצאת עם יוזמה חכמה וקלילה שתפורה בול עבור התל אביבים שכידוע שתמיד בעיצומו של מעבר דירה.
מתוך ההבנה שתקופת המעבר לדירה חדשה מלווה בחיפושים אינסופיים אחר קרטונים, קבוצות מסירה ופוסטים שמציפים את הרשתות, השיקה am:pm את המהלך החדש 'עמותת אימוץ קרטונים' – יוזמה שיווקית עם קריצה הומוריסטית, המזמינה את לקוחות הרשת להגיע לסניפים ברחבי תל אביב ולאמץ קרטונים בחינם.
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, ציינה: "תל אביב היא עיר של תנועה, של מעברים, שינויים וקהילה דינמית שחיה בקצב מהיר. עם יוזמת 'עמותת אימוץ קרטונים' רצינו לגעת בדיוק ברגע הזה, שבו כל אחד צריך יד קטנה או קרטון נוסף. זה מהלך שנולד מהחיים עצמם מחיבור אמיתי לעיר, לשפה שלה ולתחושת הקהילה שבה. כי בסוף, מעבר דירה בתל אביב הוא לא רק לוגיסטיקה – הוא חוויה עירונית שכולנו חולקים יחד".
במסגרת המהלך הוקמו עמדות איסוף ואימוץ קרטונים ב־20 סניפי הרשת ברחבי תל אביב. בנוסף, הושקה חמסה לדירה – ברכת מעבר דירה עם טוויסט תל־אביבי הומוריסטי, בהשראת הדודה שתמיד שולחת ברכת בית עם שום ובצל נגד עין הרע. החמסה מוצעת במחיר סמלי של 5 שקלים לחברי מועדון (15 שקלים לכלל הלקוחות). כמו כן, במסגרת המהלך מציעה am:pm גם ״סלי אימוץ״– מבצעים והטבות על מגוון מוצרים שיקלו על המעבר ויהפכו אותו לחוויה קלה ונעימה.
הדר אריאל, מנהלת השיווק של am:pm , מוסיפה: "ב-am:pm אנחנו יודעים לפגוש את הלקוחות בדיוק במקום שבו הם נמצאים – לזהות את הצורך עוד לפני שהוא נאמר, ולהפוך אותו לפתרון חכם, מהיר וקליל. גם בתקופת המעבר, כשכולם רק מחפשים קרטונים, מצאנו דרך להפוך את זה לחוויה חיובית ומלאת הומור".