חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין מושקע נוסף לשברולט והפעם לאבאו החדשה – קומפקטית-אטרקטיבית אבל נושכת!!!. הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ₪.
הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט אבאו החדשה ואת יתרונותיה באמצעות קמפיין מושקע וייחודי .
באתר החדש של שברולט אבאו (מיני סייט) ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית…