arc אינטראקטיב בקמפיין השקה ענק לשברולט אבאו – קטנה אבל נושכת!!!

חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין מושקע נוסף לשברולט והפעם לאבאו החדשה – קומפקטית-אטרקטיבית אבל נושכת!!!. הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ₪.



הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט אבאו החדשה ואת יתרונותיה באמצעות קמפיין מושקע וייחודי .



באתר החדש של שברולט אבאו (מיני סייט) ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית…



https://www.chevrolet.co.il/aveo5

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)