Audi מעלה קמפיין לשיווק דגמי הספורט מסדרת "S" בהיקף של מיליון ₪ כחלק מהאסטרטגיה שלה לשנת 2007. האסטרטגיה תבוסס על חיזוק חדירת דגמי הספורט של המותג לשוק הישראלי.
בשנת 2006 מכרה Audi בישראל 750 מכוניות והיא ניצבת בשלישייה המובילה של מותגי היוקרה בישראל.
הקמפיין החדש של סדרת ה-"S", יהיה בהיקף של כמיליון ₪ ויכלול מודעות בעיתונות המודפסת, שילוט חוצות ודיוור ישיר של "ערכת S" ייחודית, לקהל יעד של כמה אלפי לקוחות פוטנציאליים של דגמי ה"S".
אייל גלברג, מנהל חטיבת Audi בישראל: "בשנת 2006 הציגה Audi חיזוק ניכר במכירותיה ובתדמיתה. כעת הגיע הזמן לחשוף את הקלפים החזקים באמת – משפחת דגמי ה"S" החזקים, הספורטיביים והמיוחדים.