Audi מעלה קמפיין לשיווק דגמי הספורט מסדרת "S" בהיקף של מיליון ₪

Audi מעלה קמפיין לשיווק דגמי הספורט מסדרת "S" בהיקף של מיליון ₪ כחלק מהאסטרטגיה שלה לשנת 2007. האסטרטגיה תבוסס על חיזוק חדירת דגמי הספורט של המותג לשוק הישראלי.



בשנת 2006 מכרה Audi בישראל 750 מכוניות והיא ניצבת בשלישייה המובילה של מותגי היוקרה בישראל.



הקמפיין החדש של סדרת ה-"S", יהיה בהיקף של כמיליון ₪ ויכלול מודעות בעיתונות המודפסת, שילוט חוצות ודיוור ישיר של "ערכת S" ייחודית, לקהל יעד של כמה אלפי לקוחות פוטנציאליים של דגמי ה"S".



אייל גלברג, מנהל חטיבת Audi בישראל: "בשנת 2006 הציגה Audi חיזוק ניכר במכירותיה ובתדמיתה. כעת הגיע הזמן לחשוף את הקלפים החזקים באמת – משפחת דגמי ה"S" החזקים, הספורטיביים והמיוחדים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)