BBB תעלה בקמפיין חדש לעידוד ביקור במסעדות

לרגל פתיחת המשק ושורת
ההקלות שאושרו על ידי הממשלה, עולה רשת
BBB
בקמפיין חדש, המזמין את הציבור להגיע ולבקר במסעדות, זאת במטרה לחזק את הענף כולו,
שנפגע משמעותית בשנה האחרונה עקב המשבר.

הקמפיין, אשר יעלה
לאוויר בשבוע הבא, נשען על הסלוגן
BBB- SHARE THE MOMENT,
והוא מתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה:

בסרטון הפרסומת מוצגת
משפחה ישראלית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה,
המתכונן לבואם של האורחים- צוות המלצרים המנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים
המכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, ועד למפגש המרגש של כניסת
האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא.

צוות המסעדה, בדומה למתקיים
במציאות, עוטה מסיכות ומקפיד על הריחוק החברתי המתבקש.

הקמפיין, בהשקעה של כ- 2
מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום
THE BOX, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בערוצי
הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי
אלמנטים שונים במסעדות עצמן. על הקו העיצובי אמון סטודיו העיצוב והמיתוג
IDEA.

אהובה תורג'מן,
מנכ"לית קבוצת
BBB: "אחרי שנה לא פשוטה, אנו שמחים לחגוג את החזרה לשגרה עם
קמפיין עתיר השקעה. אני בטוחה שיסייע לכל העסקים בענף המסעדנות, ולא רק לרשת שלנו.
הקמפיין שפורט על נימי הרגש, מציג הלכה למעשה וללא ציניות את ההתרגשות אותה אנו
חווים בימים אלה, והגעגוע לאורחים שלנו. אנחנו שמחים להזמין את כולם לשוב ולפקוד
את המסעדות שלנו, ושל כל הענף כולו."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)