BBDO SOHO יוצאים בקמפיין טלוויזיוני חדש לאתר Noobo

BBDO SOHO זכו בתקציב הפרסום של אתר Noobo ויוצאים בקמפיין טלוויזיוני חדש ל-Noobo, אתר משחקים אינטרנטי המציע לגולשים זירה ידידותית ומתקדמת למגוון משחקים מבוססי ידע, תחת הסיסמא: "נו, בוא תרוויח". היקף ההשקעה בקמפיין כ- 500,000 ₪.



הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה וחסות המציגים דמויות אנימציה מעולם המחשבים "עכברי מחשב" ו"מקלדות" המדמות קרב אקדוחנים ומשחק מלחמה ומעבירות את החוויה של משחק מחשב באינטרנט מול מתמודדים אחרים.



הקמפיין יעלה באתר רשת למשך כ- 3 שבועות.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)