רשת Be Pharm ממשיכה בתהליך המיתוג מחדש, ומשיקה קמפיין מותג חדש בטלוויזיה, בערוצים הדיגיטליים, ובפלטפורמות הסושיאל המובילות.
בקמפיין, בהשתתפות פרזנטוריות הבית, עומר נודלמן וטיטי איינאו, מייצגת כל אחת בדרכה את עולמות הבריאות והיופי של הרשת בסלוגן החדש “House of Beauty”.
הקמפיין מציג חוויה בינלאומית, תוך שמירה על החיבור המקומי והאישי שמאפיין את המותג, ומחבר בין שלושה ערכים מרכזיים של Be Pharm: בריאות, יופי ולב. הקמפיין ושפת המותג החדשה הוא שלב נוסף בתהליך ההתחדשות של הרשת הכולל פתיחת חנויות חדשות, שדרוג סניפים קיימים, השקת מותגים בין לאומיים וישראליים מובילים בתחומי הטיפוח, הקוסמטיקה, הבריאות והלייף סטייל.
מנכ"ל Be Pharm, איתן סיידה: "אני מתרגש לראות את עומר וטיטי, הפנים החדשות של Be Pharm, בקמפיין החדש שלנו. Be Pharm היא מהיום House of Beauty. הקמפיין משקף את ההשקעה הרבה שאנחנו עושים ברשת, כדי לתת חווית קנייה ושירות בין-לאומית בישראל לטובת כל הלקוחות".