beko עולה בקמפיין חדש בסכום השקעה של 3 מיליון ש"ח

המותג הבינלאומי למכשירי חשמל beko יוצא בקמפיין חדש בהובלת משרדי הפרסום יוניברסל מקאן ומקאן דיגיטל בעלות השקעה של 3 מיליון ש"ח. הקמפיין לתנורי בקו החדשים עם המסר "beyond beautiful" יעלה למשך 3 שבועות בטלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ובדיגיטל תחת הסלוגן "הארוחה תצא בדיוק כמו שדמיינתם".

מטרת הקמפיין היא השקת קולקציה התנורים החדשה למטבח הביתי AeroPerfect מסדרת beyond החדשנית. בין המוצרים שתי סדרות של תנורי אפייה וכיריים המשלבים בין טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לבין עיצוב אופנתי – שילוב היוצר חוויה מתקדמת וייחודית במטבח הביתי.

ג'יהן ישין, מנכ"ל beko ישראל, מסכם, "אנחנו נרגשים להשיק את הקמפיין הראשון שמבשר על סדרת beko beyond שתיכנס בהדרגה לישראל בכל הקטגוריות במוצרי החשמל לבית. בתחילה נשווק את תנורי האפייה מהסדרה, בטכנולוגיית ה-.AeroPerfect טכנולוגיה חדשנית המשלבת עיצוב יפהפה ומציעה לחובבי הקולינריה ולכל מי שמבקש להכין מנות טעימות ואיכותיות בזמן קצר – חווית בישול ואפייה חדשה ומשופרת. אנו גאים להשיק בשיתוף עם beko ישראל את הקמפיין החדש של תנורי AeroPerfect, שיתוף פעולה שנמשך בין החברות למעלה מ-20 שנה, כך יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, היבואנית הרשמית והבלעדית למוצרי beko בישראל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM