BIG נכנסת לתחום הסחר המקוון

ביג מרכזי קניות מקימה חברת בת BIG+ אשר תהווה פלטפורמת סחר מקוון וזירת קניות דיגיטלית של מותגים ישראליים ובינלאומיים הפועלים בישראל ומותגים בינלאומיים חדשים.



על פי המודל העסקי פלטפורמת BIG+ תציג את כל הרשתות הממותגות במגוון רחב של קטגוריות בנוסף לאופנה, ובהם, הנעלה, אקססוריז, קוסמטיקה, אלקטרוניקה ו – DIY ממגוון הקטגוריות הקיימות בקניונים ובמרכזים המסחריים. והלקוח לראשונה יוכל לשלב קניות של מותגים שונים באותה הקנייה ובכך לחסוך בעלויות המשלוח. כמו כן, מרכזי ביג ברחבי הארץ יפעלו כ בCLICK & COLLECT ויציעו שירות מלא על ידי נציגי שירות ומכירה מיומנים, של איסוף הפריטים, מדידה, החלפה ושירות לאחר הקנייה. בהם גם ימוקמו לוקרים דיגיטלים לאיסוף הזמנות 24 שעות .



לכניסת ביג לתחום הסחר המקוון ולהשקת הפלטפורמה קדמו מחקרים מקיפים שהצביעו על שינוי הרגלי הצריכה של הצרכנים בעולם שהופכים ליותר ויותר דיגיטאליים. תחום ה – E COMMERCE לא מפותח דיו בישראל בהשוואה למדינות אחרות בעולם, הקניות ברשת בישראל בשנת 2015 הסתכמו בכ 9.3 מיליארד שקלים, המהווים גידול של 19% לעומת שנת 2014. בישראל רק 18% מסחר המקוון מתבצע בשוק המקומי (זאת לעומת 60% שוק מקומי בגרמניה, ו – 69% שוק מקומי בארה"ב) עוד עלה כי רק 26% מבעלי העסקים בישראל מתחזקים פעילות ברשת ומשתמשים בה לפעילות סחר אלקטרוני



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)