BIGTIME מקבוצת 'מעריב מגזינים' יוצא בקמפיין חדש

המגזין BIGTIME שהושק לפני כשנתיים והצליח לבסס את מעמדו בשוק המגזינים הישראלי, עולה השבוע בקמפיין חדש. מטרת הקמפיין היא להרחיב את מעגל הקוראים הייחודי של המגזין המורכב רובו ככולו מאנשים המשתכרים מעל מאה אלף שקל בחודש – "האלפיון העליון".




הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB, כולל סידרת מודעות העושות שימוש בחלק משם המותג במספר ורסיות: “THE BIG MONEY", " THE BIG WORLD", “THE BIG EVENTS” ועוד.



ממשרד הפרסום נמסר כי כל המודעות נחתמות בסיסמה: "לאנשים שחיים בגדול", כל זאת במטרה לחזק את מיצוב BIGTIME כמגזין של השכבה החזקה בישראל, האלפיון העליון.



הקמפיין שעלותו נאמדת בכ- 150,000$ יעלה במודעות, הן בעיתונות היומית והן במגזינים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)