המגזין BIGTIME שהושק לפני כשנתיים והצליח לבסס את מעמדו בשוק המגזינים הישראלי, עולה השבוע בקמפיין חדש. מטרת הקמפיין היא להרחיב את מעגל הקוראים הייחודי של המגזין המורכב רובו ככולו מאנשים המשתכרים מעל מאה אלף שקל בחודש – "האלפיון העליון".
הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB, כולל סידרת מודעות העושות שימוש בחלק משם המותג במספר ורסיות: “THE BIG MONEY", " THE BIG WORLD", “THE BIG EVENTS” ועוד.
ממשרד הפרסום נמסר כי כל המודעות נחתמות בסיסמה: "לאנשים שחיים בגדול", כל זאת במטרה לחזק את מיצוב BIGTIME כמגזין של השכבה החזקה בישראל, האלפיון העליון.
הקמפיין שעלותו נאמדת בכ- 150,000$ יעלה במודעות, הן בעיתונות היומית והן במגזינים.