ארגון הנטוורקינג הבינלאומי מדווח כי בשנת 2011 הגדיל את פעילותו בישראל והגיע למחזור עסקים כולל של 67 מיליון שקלים, עלייה של 10% לעומת שנת 2010.
עליה זו, נובעת בעיקר מהגדלת הפעילות העסקית של חברי הקבוצות, בזכות ההפניות ההדדיות המועברות בין חברי הקבוצות וגם בשל הצמיחה בארגון. קבוצות חדשות נפתחו בשנה החולפת ומספר החברים גדל בכל קבוצה. נכון לתחילת שנת 2012 מונה ארגון BNI בישראל, כאלף ומאה חברים (צמיחה של 13.5%), שנחלקים ל-44 קבוצות ברחבי הארץ.
מנכ"ל BNI ישראל, ירדן נוי: "מדובר בהישג לא מבוטל בהחלט. דווקא בימים של משבר עולמי והאטה כלכלית, הנטוורקינג מוכיח עצמו כמנוע צמיחה משמעותי לעסקים קטנים ובינוניים בישראל. ללא תקציבי ענק לפרסום ו/או יחסי ציבור, הצליחו בעלי העסקים החברים ב- BNI, להגדיל בשנת 2011 את מחזור העסקים הכולל שלהם לכ- 67 מיליון ₪, אולם צריך לזכור כי אין מדובר על מחזור העסקים הכולל של החברים אלא רק על עסקים שנולדו כתוצאה מחברות ב- BNI".