BODY SHOP משיקה סדרת טיפוח חדשה לגברים

רשת החנויות BODY SHOP, לטיפול ופינוק מהטבע נכנסת לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם סדרת מוצרי טיפוח חדשה – MEN'S PRIVATE CLUB, הכוללת 7 מוצרים, בהשקעה כוללת של כ-750,000 ₪.



ה
סדרה החדשה לגברים שואבת השראתה מעולם יינות הבוטיק האיכותיים, ומיועדת לגברים שאוהבים ומבינים ביוקרה, איכות, פינוק וטעם טוב. בשלב הראשוני הסדרה תכלול 6 מוצרים חדשים, ביניהם ג'ל גרגירי ויטמינים לרחצה, קרם גוף, בושם או דה טואלט, קרם ידיים תרסיס רענון לגוף בניחוחות גבריים, קרם רענון ולחות לאחר גילוח ,כאשר בהמשך תורחב הסדרה עם מוצרים נוספים.



לסדרה יתווספו מוצרים נלווים כמגבות גוף וחלוקי אמבט לגברים, אריזות שי, תיקי רחצה ועוד.



אושרה קורן, סמנכ"ל השיווק של רשת BODY SHOP: "סדרת הגברים החדשה של בודי שופ פותחה תוך חשיבה על הגבר הישראלי המודרני המעודכן אופנתית, מודע למראהו ומטפח את גופו. ההחלטה על השקת סדרת הגברים החדשה נובעת מזיהוי ההזדמנות של BODY SHOP להרחיב את תחום הטיפוח הגברי , תחום שעדיין נמצא בשלבי צמיחה בישראל, תוך שימוש במותג מבודל, MEN'S PRIVATE CLUB המתמקד בגברים המודעים לעצמם ומבינים באיכות . לרשת BODY SHOP, סדרות מגוונות של מוצרי טיפוח איכותיות לנשים והיה לנו ביקוש רב למוצרים נוספים לגבר . עיצוב הסדרה פותח בהשראת סדרות בוטיק ייחודיות בעולם, החל מהניחוח הייחודי, דרך עיצוב המוצרים והאריזות."

אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל