body shop עולה בקמפיין תדמיתי תחת המסר: Body shop- the secret of nature

רשת מוצרי הטיפוח body shop , עולה בקמפיין פרסום תדמיתי בהשקעה כוללת של 2,000,000 ₪, בכיכובם של יער קסום, פיות ומוצרי הרשת. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום fox & friends, כולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות ומודעות במגזיני הנשים המובילים.



הקמפיין ,מבוסס על ערכי המותג של רשת חנויות BODY SHOP, שהינה רשת חנויות לטיפוח, טיפול ופינוק מן הטבע. ברשת משלבים בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית- מודרנית ומשתמשים בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. התכשירים ניתנים למחזור והאריזות ידידותיות לסביבה, תוך ניסיון להפחית בכמותן. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי.


רשת BODY SHOP משיקה אתר אינטרנט חדש שיתמוך בקמפיין ויאפשר ללקוחות של הרשת להזמין מוצרים הביתה דרך האתר, בנוסף לקראת החג יציע האתר מגוון רחב של אריזות שי שיהיה ניתן לשלוח לכל כתובת בארץ.


דני בראון, מנכ"ל רשת body shop מוסר:הקמפיין הנוכחי עולה לאוויר לאחר 4 שנים של הפסקה בפרסום ומטרתו לחזק את הקשר בין המוצרים הטבעיים לבין נראות החנויות. הקמפיין אמור להדגיש את הערכים של הרשת ולחדד את הבידול בקטגוריה נישתית מתחזקת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)