BONITA בחרה ב-3 פרזנטוריות להובלת עונת קיץ 2009

רשת הבוטיקים BONITA, בחרה ב-3 פרזנטוריות חדשות שיובילו את קמפיין הקיץ של החברה – השחקנית דניאלה וירצר, כוכבת הטלוויזיה ויקה פינקלשטיין והדוגמנית המובילה ליהי אלון.



3 הפרזנטוריות החדשות של הרשת, מחליפות את הדוגמנית/שחקנית ימית סול, אשר ליוותה את הרשת ב-2 העונות האחרונות, והן יככבו בקמפיין טלוויזיה וחוצות של רשת האופנה BONITA לקיץ 2009, תחת הסלוגן "I AM BONITA".



הקמפיין החדש יהיה בקונספט פאפארצי, שלמעשה יתבסס על החיים האמיתיים של המצולמות, כולן דמויות ידיעות ומסוקרות היטב במדורי הרכילות, ויעקוב אחריהן בסיטואציות שונות בחיי היומיום – בבית הקפה עם חברות, על חוף הים, הולכות ברחוב ועוד. סכום ההשקעה הכולל בשלושתן עומד על 250,000 ₪.



פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "במסגרת חיבורנו למשרד הפרסום החדש "אליקים-הרמן&נהרדעא", החלטנו לשנות כיוון וללכת העונה על 3 פרזנטוריות במקום אחת, כאשר כל אחת מייצגת מבחינתנו פן שונה באופייה וערכיה של הרשת. אנו מאמינים כי הפרזנטוריות החדשות וקונספט הקמפיין המקורי, בשילוב קולקציית קיץ מעוצבת ומוצלחת במיוחד, יחשפו את הרשת לקהל לקוחות חדש בישראל"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)