Booking.com מגבירה את התחרות על המחיר באמצעות תוכנית Genius

פלטפורמת התיירות הדיגיטלית Booking.com פתחה לאחרונה את ההטבות במסגרת תכנית הGenius בפני כלל המשתמשים בארץ ובעולם והציגה שלב שלישי חדש
בתכנית – רמה גבוהה משתלמת הרבה יותר.


מחקר של Booking.com שנערך לאחרונה מראה שהמחיר הוא אחד מהשיקולים החשובים ביותר עבור
57% מהישראלים* בבואם לתכנן את החופשה הבאה שלהם. תוכנית
Genius נועדה לסייע לאותם מטיילים כדי להפוך כל חופשה לחוויה
טובה יותר. היא חינמית לחלוטין, נגישה, והחברות בה היא לכל החיים – על מנת להצטרף
אליה המשתמשים צריכים ליצור חשבון וכך לקבל סטטוס
Genius קבוע. כשחברי Genius
מגיעים לרמות חדשות, הם מקבלים גישה להנחות גדולות יותר והטבות נוספות לחופשות
הבאות, שתמיד נשארות בתוקף.


14% מהתיירים הישראלים מעידים כי הנחות והחזרים הם גורמים
מהותיים שאותם הם לוקחים בחשבון במהלך תכנון החופשה הבאה, ומי שנמצאים ברמה 3 של
Genius יכולים
ליהנות מעד 20% הנחה. כמוהם, חברות וחברי
Genius בכל הרמות נהנים מהנחות נוספות בלמעלה מ-390,000 מקומות אירוח
ברחבי העולם שמשתתפים בתוכנית, שעומדות על עד 15% לרמה 2 של
Genius ועד 10%
לרמה 1 של
Genius. הטבות
אלו מאפשרות למטיילים לחסוך כסף שאותו הם יוכלו לבחור להשקיע בחוויות אחרות במהלך
הטיול שלהם.


בנוסף לארוחות בוקר בחינם ושדרוגי חדר בחינם שמוענקים
לאורחים ברמות 2 ו-3 של
Genius, הרמה
החדשה נותנת לאלו שהשיגו אותה עדיפות בתהליכי שירות הלקוחות, עם נציגים שזמינים עבורם
לסייע במקרים שבהם דברים לא מתנהלים כמתוכנן.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)