boutique cassidi בקמפיין אינטראקטיבי ראשון

רשת האופנה "קסידי בוטיק" מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדש, בו מוזמנות הגולשות להשתתף במשחק משימות וירטואלי , לפרוץ כספת ולקטוף פרסים יקרי ערך.



הקמפיין באמצעות פרסום פרנקו, מלווה בבאנרים דינמיים באתרי האינטרנט וואלה ו Ynet-


המפנים את הגולשים למשחק וירטואלי חדש ב"מיני סייט" מיוחד שנבנה לשם כך.




קמפיין אינטרנטי זה הינו נסיון ראשון של חברת "קסידי" בפעילות אינטראקטיבית ולשם כך פנתה לחברת Wise Media, המתמחה בפעילות שיווקית ברשת האינטרנט תוך שימוש בטכנולוגיות המשלבות Flash ו- SQL. עיצוב אתר המשחק נעשה בהשראת קמפיין החורף הנוכחי, בו מובילה דמות אישה חזקה וסקסית, המהווה מקבילה נשית לג'יימס בונד.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)