Cal משיקה את CalFix- כרטיס אשראי המעניק החזר כספי על תשלום ההוצאות השוטפות

חברת כרטיסי האשראי Cal משיקה היום את CalFixכרטיס האשראי היחיד בישראל המעניק ללקוח החזר כספי על תשלום חשבון החשמל (חברת חשמל), התשלום לטלוויזיה הרב ערוצית (HOT), התשלום החודשי על הסלולר (סלקום) ועל הוצאות קבועות נוספות בענף הפארם (סופר פארם וניו פארם), המזון (מיסטר זול ומחסני ממן) והדלק (חברת דלק כולל מנטה).



· לקוח שירכז את כל ההוצאות השוטפות שלו ב- CalFixייהנה מהחזר כספי שנתי בגובה של כ- 1,000 ₪ (המורכב מעד 5% ברשתות המצוינות מעלה).


· ההחזר הכספי מההוצאות השוטפות (חשבון חשמל, מזון, דלק, מנטה – חנויות נוחות, HOT, סלקום, סופר פארם וניו פארם) יכול להגיע ל- 240 ₪ ברבעון, ויישלח ללקוח כהמחאה בכל רבעון. את ההמחאה יוכל הלקוח לממש במגוון רשתות ומותגים, ובהם: בלו בירד, גולף, גול אנד קו, אינטימה, פולגת, מקס מורטי, צומת ספרים, ורדינון, מצמן את מרוץ, הולמס פלייס ספא, למטייל, בגיר, גארס, איל מקיאג', הבורסה לתכשיטים.


· כרטיס CalFix מבוסס על פלטפורמת האשראי Active קבוע – בפלטפורמה זו, הלקוח קובע מראש את הסכום בו הוא רוצה להיות מחויב מידי חודש. במידה שיש חריגה מעל הסכום שנקבע, אין הפתעות – ההפרש נדחה לחודש הבא בתוספת ריבית.


· כדי ליהנות מההנחה על הלקוח לבצע מחזור של 2,000 ₪ בחודש.



ישראל דוד, מנכ"ל Cal: "CalFix הוא בשורה יוצאת דופן בשוק רווי תחרות והטבות. מבחינה צרכנית, זו הפעם הראשונה שחברת כרטיסי אשראי מעניקה ללקוח החזר כספי על הוצאות שהוא חייב לשלם בכל חודש, כמו חשמל, סלולר ודלק. מבחינה עסקית, הרי שמדובר במהלך אסטרטגי ארוך טווח, הצפוי למצב את הכרטיס של Cal ככרטיס המוביל בארנק, ובכך, להפוך לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה".



אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal אמר כי "המהלך האסטרטגי החדש של החברה מבוסס על תשתית תפעולית חדשנית, המאפשרת ל- Cal להשיק מוצר פיננסי מהפכני ללא תלות בגורם קמעונאי או בשותפים עסקיים. העצמאות הזו אפשרה לנו גמישות מרבית בבואנו לקבוע את ההטבות ללקוח, והובילה לבחירת הקונספט הייחודי: תחסוך על מה שאתה חייב – כדי שתוכל להוציא על מה שאתה אוהב".


· איך מצטרפים? בטלפון 6068* או באתר www.cal-online.co.il


· כחלק מהמהלך השיווקי, תציב Cal עמדות מכירה בקניונים ברחבי הארץ.



הקמפיין השיווקי פרסומי הוא הקמפיין הגדול הראשון של Cal מאז נחתם ההסכם מול משרד הפרסום "יהושע TBWA", הוא נאמד בכ- 10 מיליון ₪, ויושק באמצעותו ובאמצעות משרד האינטראקטיב "גורני". הקמפיין, שצולם בכיכובו של שי אביבי, פרזנטור החברה, מפגיש אותו עם השחקן רותם קינן, המתגורר ב"עין-גלמוד" ומנסה לחסוך כסף על התשלומים השוטפים (מגדל עגבניות, רוכב על חמור, מפיק חשמל בעצמו ומתקשר עם העולם באמצעות יונת דואר).


כתשובה לניסיון המוקצן של הגלמוד לחסוך בהוצאות ובחשבונות השוטפים, אביבי חושף בפניו את הפתרון הנוח והפשוט לחיסכון: CalFix – הכרטיס שחוסך לך 5% מחשבונות החשמל, הדלק, הסלולר, הטלוויזיה הר ערוצית וקניות הפארם, ומאפשר לך לפנות כסף לפנאי והנאות.



הקמפיין יעלה היום, וכולל סרטון טלוויזיה שישודר בערוצים 2, 10, ו-24, לצד קמפיין פרסומי באינטרנט וברדיו.

אולי יעניין אותך

חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים