חברת "קרט", יבואנית המותג CANON, יוצאת בתחילת השבוע הבא, בקמפיין פרסום, לרגל השקת שירות ה"יהלומים" החדש.
מהחברה נמסר כי שירות ה"יהלומים", מציע שירותים חדשניים ובלעדיים: מצלמה חליפית: מצלמה זמינה ללא הפסקה – או מצלמה עד הבית: שירותי איסוף והחזרה של מצלמות תקולות ו- 3 שנות אחריות – למצלמות מבית "קרט".
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של כחצי מליון ₪, תחת הכותרת: "מצלמות "קנון" שוות יותר".
הקמפיין כולל: פרסום באתרי האינטרנט: "וואלה שופס", "נענע שופס", "יד 2", "תפוז", "זאפ", "P1000" "D-SPOT", ו- GETIT, מודעות במקומונים, ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, ב- 700 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בשילוב רולאפים, שילוט, סטנדים מעוצבים ועוד.
גיא בן-נון, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה בחברת "קרט", אמר היום כי "הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את השירותים החדשניים, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח", ומבליט את החדשנות והמובילות של המותג".