CASTRO בקמפיין חדש תחת המסר : CITY. LOVE. STYLE


CASTRO משיקה קמפיין חדש תחת המסר : CITY. LOVE. STYLE. המסר עובר דרך סיפור שמתאר סיטואציה סקסית – רומנטית שיכולה להתרחש רק בחדר מדרגות בבנין תל אביבי. קמפיין זה ממשיך את הקונספט של ה FASHION GUIDE של קסטרו לעונה, המתאר מגוון התרחשויות בקרב צעירים בחדר מדרגות תל אביבי.



בתחילת הסרט אנו רואים את גל גדות מתעוררת בדירה מבולגנת בשעת בוקר מוקדמת מאוד במיטתו של גבר לא מוכר. במקביל גם יונתן ווגמן מתעורר בדירה נשית כלשהי ובמיטה לידו ישנה בחורה שאנו לא מכירים (וכנראה גם הוא לא). המצלמה עוקבת אחריהם אוספים, כל אחד בנפרד את הבגדים שלו, מתלבשים בשקט ויוצאים מהדירה. מיד מגלים כי שניהם יצאו מדירות שכנות שדלתותיהן נמצאות זו מול זו. הם מביטים אחד בשנייה במבוכה אך בעניין, ויורדים במדרגות הבניין. שניהם יוצאים מהבניין ופונים לכיוונים נפרדים שונים, ונראה כי זה הסוף – אבל בתל אביב, כמו בתל אביב, הכל פתוח ואפשרי.



השיר המלווה את הסרט הוא השיר for you" " של ההרכב elephant parade, הרכב של ישראלי ואמריקאית אשר חיים ויוצרים על הקו ניו יורק-תל אביב והקליטו את השיר בחדר השינה בדירתם.



הקמפיין בהשקעה של 6 וחצי מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט ובקולנוע החל מתאריך 9.3.2009 למשך כשבועיים.



לדברי יפעת קרני סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "קסטרו מובילה את שוק האופנה בישראל, עם מורשת אופנה ועיצוב משלנו של עשרות שנים וכתב יד מגובש ומובחן של מעצבי הבית – כולם מעצבים ישראליים צעירים החיים ויוצרים בתל אביב. המסר: CITY. LOVE. STYLE מעביר בתמצית מדויקת את הערך הייחודי של המותג ואת האופי התל אביבי של הקולקציה כפי שבא לידי ביטוי גם בקולקציית אביב – קיץ 2009"."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)