יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "אנו גאים להשיק את קמפיין העונה בטלוויזיה, בו משתתפים לראשונה הכוכבים החדשים של קסטרו, גל גדות ויונתן ווגמן, להצגת האמירה האופנתית של קסטרו לאביב-קיץ 2008.
אסטרטגיית המובילות והבידול של קסטרו באה לידי ביטוי גם הפעם בקמפיין המשלב בתוכו אלמנטים חדשניים של צילום ועריכה, יחד עם מתן ביטוי לתחושות של התחדשות והתאהבות אשר לקוחות קסטרו מייחסים לחווית הקנייה וההתלבשות, כפי שעלה ממחקרים שערכנו. בכך, הקמפיין מהווה צעד נוסף בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו: להמשיך להפתיע ולרגש את לקוחותינו ולבסס את מובילותה האופנתית של קסטרו כבחירה הראשונה שלהם. "
קמפיין הפרסום באמצעות משרד מהפרסום ראובני פרידן, יעלה ב- 3.4.2008 למשך 15 ימים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מליון $. הקמפיין פונה לנשים ולגברים של ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.
הקמפיין בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן, הפרזנטורים והכוכבים החדשים של קסטרו, מציג את קולקציית אביב-קיץ 2008 של קסטרו.
בסרט נעשה שימוש בטכניקות צילום ועריכה חדשניות: חלק מהסצנות בסרט צולמו על רקע כחול (BLUE SCREEN) כשהרקע שנראה בפועל בפרסומת בנוי מבניינים מיוחדים שצולמו ברחבי ת"א ונשתלו בתוכו בחדר העריכה. השיר לסרט נכתב והולחן במיוחד על ידי דויד כהן – קופירייטר במשרד הפרסום ראובני פרידן והולחן על ידי תומר בירן.