CASTRO מציג קמפיין אביב קיץ בטלוויזיה בכיכובם של הפרזנטורים החדשים גל גדות ויונתן ווגמן

יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "אנו גאים להשיק את קמפיין העונה בטלוויזיה, בו משתתפים לראשונה הכוכבים החדשים של קסטרו, גל גדות ויונתן ווגמן, להצגת האמירה האופנתית של קסטרו לאביב-קיץ 2008.



אסטרטגיית המובילות והבידול של קסטרו באה לידי ביטוי גם הפעם בקמפיין המשלב בתוכו אלמנטים חדשניים של צילום ועריכה, יחד עם מתן ביטוי לתחושות של התחדשות והתאהבות אשר לקוחות קסטרו מייחסים לחווית הקנייה וההתלבשות, כפי שעלה ממחקרים שערכנו. בכך, הקמפיין מהווה צעד נוסף בהשגת המטרות שהצבנו לעצמנו: להמשיך להפתיע ולרגש את לקוחותינו ולבסס את מובילותה האופנתית של קסטרו כבחירה הראשונה שלהם. "



קמפיין הפרסום באמצעות משרד מהפרסום ראובני פרידן, יעלה ב- 3.4.2008 למשך 15 ימים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מליון $. הקמפיין פונה לנשים ולגברים של ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24.



הקמפיין בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן, הפרזנטורים והכוכבים החדשים של קסטרו, מציג את קולקציית אביב-קיץ 2008 של קסטרו.



בסרט נעשה שימוש בטכניקות צילום ועריכה חדשניות: חלק מהסצנות בסרט צולמו על רקע כחול (BLUE SCREEN) כשהרקע שנראה בפועל בפרסומת בנוי מבניינים מיוחדים שצולמו ברחבי ת"א ונשתלו בתוכו בחדר העריכה. השיר לסרט נכתב והולחן במיוחד על ידי דויד כהןקופירייטר במשרד הפרסום ראובני פרידן והולחן על ידי תומר בירן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)