CASTRO משיקה את קמפיין חורף 08-09 בכיכובם של השחקנית והכוכבת גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 5.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ומשרד האינטראקטיב NEXT – IN , יופיע בטלוויזיה ובאינטרנט.
במסגרת קמפיין החורף מציבה CASTRO סטנדרטים חדשים בשוק האופנה בישראל ומעלה קמפיין אשר מציג באופן ייחודי ולראשונה בישראל את פריטי הקולקציה במסגרת סרטון וידאו אינטראקטיבי המבוסס על המתרחש מאחורי הקלעים של צילומי סרט הקמפיין.
במרכז סרט הקמפיין, מצולם הזוג גל ויונתן בלופט מינימליסטי וקפוא, בו כל הרהיטים המעוצבים עשויים ומכוסים קרח. בני הזוג העומדים להיפרד, מבינים ברגע האחרון כי עליהם ללכת אחר התשוקה האמיתית שלהם, וברגע השיא המסעיר כל הריהוט והמבנה הקפואים הסובבים אותם נמסים והופכים למים.
הקמפיין יעלה ב- 18.9.2008 למשך שבועיים בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 וערוץ 9.
מהלך החורף של CASTRO כולל קמפיין אינטרנטי אשר עושה שימוש בוידאו אינטראקטיבי.
במסגרת הקמפיין, ניתן יהיה לראות סרט וידאו הערוך כקליפ "מאחורי הקלעים" של צילומי הפרסומת, ובאופן הצגה ייחודי המושק לראשונה בישראל, יוכלו הגולשים להקליק על הפריטים המופיעים בסרטון ולקבל מידע הכולל את שם הפריט, מק"ט ומחיר וכן אפשרות להגדלת תמונת הפריט.
קמפיין האינטרנט יחל ב-21.9.08 ויעלה באתרים: וואלה, נענע, MSN ובפרוייקט זמן IS MONEY של סלקום.
כמו כן, כולל המהלך את עלייתו של אתר האינטרנט החדש המאפשר אינטראקציה של הגולשים עם פריטי קולקציית החורף המתעדכנים לאורך כל העונה בהתאם לכניסתם לרשת בכל יום. באתר, כל גולש יוכל לראות את מגוון המידות, הצבעים והדיטיילים של כל פריט ואף לראות תקריב של הבד.
יפעת קרני סמנכ"ל השיווק של CASTRO מסרה כי: "הקמפיין ממשיך ומפתח את הקו התקשורתי הייחודי של קסטרו, ומציג את החורף המסעיר הצפוי לאנשים עם תשוקה. סרט הפרסומת מספר על השינוי המפתיע שמתרחש בזוגיות של גל ויונתן ובסיטואציה סביבם, כתוצאה מכך שהם מתמסרים לתשוקה האמיתית שלהם. גם הפעם לבגד של קסטרו תפקיד מרכזי בנקודת המפנה בעלילה שיוצרת את השינוי".
קמפיין החורף של CASTRO ילווה בפסקול השיר "RUN" של להקת Snow patrol אשר מסתמן כאחד הלהיטים הגדולים של החורף, וזכה עד כה ליותר מ- 3.5 מיליון צפיות ב- YOUTUBE.