CNNוארגון התיירות העולמי (UNWTO) ישתפו פעולה בקמפיין חדש שמטרת ולאתחל את התיירות.הקמפיין הייחודי ישים דגש על יכולתו של ענף התיירות להסתגל לשינויים וליצור הזדמנויות לפיתוחים ברי-קיימא.
זו אינה הפעם הראשונה שמתקיים שיתוף פעולה ביןCNNלארגון התיירות העולמי.במאי האחרון, חברו השתיים לקמפייןTravelTommorowשביקש מהציבור לגלות איפוק ואחריות באשר לתיירות, בזמן המגיפה.
הקמפיין #RestartTourismיימשך עד ה- 10 בינואר, ומסריו יופצו לעיני למעלה מ- 337 מיליון משקי בית ברחבי העולם בשידורי רשתCNN, באסיה, דרום אסיה, אירופה, מזרח תיכון ואפריקה.
מסרי הקמפיין יופצו גם באמצעות תשדירים ברשת המדיה של ארגון התיירות העולמי וגם ברשתות של חברי הארגון ברחבי הגלובוס