Corny מותג חטיפי הדגנים עולה בקמפיין אנימציה חדש

מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי Corny, שלמעשה המציא את הקטגוריה והשיק אותה בישראל, עולה לאוויר עם קמפיין ייחודי של אנימציית סטופמושן. זו אנימציה הדורשת צילום של פריים אחרי פריים עד מאות צילומי סטילס המרכיבים את תנועה יחידה.



אנימציית סטופמושן היא שיטת אנימציה קלאסית הדורשת מיומנות גבוהה ביותר – התפאורות המיניאטוריות, הבובות המיוחדות והאביזרים שעוצבו ונבנו מפלסטלינה על ידי סטודיו המתמחה בכך. הצילומים נמשכו ימים ארוכים, כשלכל שניית אנימציה נדרשות שעות רבות של עבודה. להפקת הסרטונים השתמש הצוות בכ-15 קילוגרם פלסטלינה ובכ- 32 חבילות מגבונים! (האנימטורים מנקים באמצעותם את הידיים כדי לשמור שצבעי הפלסטלינה לא יתערבבו ויימרחו בזמן העבודה).



הטכניקה מורכבת ביותר והשימוש בה לסרטון פרסומת בארץ ייחודי ונדיר. התוצאה המתקבלת הינה בעלת ניחוח בינלאומי, עם מראה אומנותי וחינני המשלב מגע של עבודת יד עם חדוות משחק ויצירה.



אנימציית בובות אהובה על ידי ילדים וגם ההורים מוצאים בה קסם רב, לכן מתאימה במיוחד לפרסום מוצר המיועד לכל המשפחה כמו חטיפי הדגנים של corny.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)