CROCKER מתמקדת בלילה: תפרסם במועדונים ובארים

רשת האופנה CROKER, חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת "לעומק התודעה" המתמחה בפרסום לצעירים. בימים אלה עלה במדיה של לעומק התודעה קמפיין ראשון בסדרת קמפיינים. הקמפיין הנוכחי ישולב עם פעילות קד"מ ייחודית בהשקעה של כ- 200 אלף דולר.


הקמפיין יתמקד ב- 200 מועדונים, ברים, פאבים ובתי קפה מובילים ברחבי הארץ תחת הסיסמא: Have a Nice Ass CROCKER JEANS



במסגרת קמפיין הפרסום , יועלו מודעות הקמפיין במקומות הבילוי הנחשבים ברחבי הארץ, הקמפיין הראשון ילווה בפעילות קד"מ שמטרתה לחזק את המותג וליצור הזדהות בקרב הצעירים. במסגרת הפעילות נציגים של רשת האופנה קרוקר יסתובבו במקומות בילוי ויחפשו אחר מבלים אשר לובשים קרוקר, כל מי שימצא לובש קרוקר יקבל ייהנה מכניסה ושתייה חופשית במועדון.



לדברי אבי לוי, מנכ"ל רשת קרוקר ישראל, קמפיין הבארים שמעלה קרוקר מיועד לקהל צעיר, טרנדי ואופנתי ותומך בסיסמת קמפיין הקיץ. זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף קבוצת לעומק התודעה אמר לרגל החתימה על ההסכם כי "בשנה האחרונה חל שינוי בתפיסת המדיה אצל קהל הצרכנים והמפרסמים כאחד. כיום כמעט כל קמפיין שמופנה לצעירים עובר דרכנו, ומחוזק על ידי פעילות קד"מ ייחודית אותה מפיקה מחלקת הקד"מ של החברה המדיה שלנו מפגישה את הלקוח עם הפרסומת כאשר הוא בבילוי, במצב רוח חיובי וכשיש סקס אפיל באוויר".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)
Samsung galaxy s25 edge_icyblue_frontl30