Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לשוק ה-SMB ולשוק הביתי

חברת Dell ישראל, מעלה קמפיין משולב לשוק ה- SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ולשוק הביתי, לקידום סדרת המחשבים הצבעונית מדגם Inspiron וסדרת ה-XPS למשתמשים פרטיים. עוד יוצג במסגרת הקמפיין שרת חדש מסדרת PowerEdge המיועד למגזר בתי העסק הקטנים והבינוניים.



הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה באמצעות שילוט חוצות ושילוט אוטובוסים, כחסויות לתכניות טלוויזיה ובמודעות בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.



לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה לקדם בישראל את המוצרים למגזר הפרטי ולמגזר העסקים הקטנים הבינוניים. זאת כתוצאה משינוי באסטרטגיית השיווק העולמית שלנו, במסגרתו אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית למגזרי השוק השונים בהם אנחנו מתמקדים. הקמפיין הנוכחי הינו גל שני של הקמפיין השיווקי הגלובלי של החברה בעולם, המיועד לצרכנים – "Yours is Here". הקמפיין הצבעוני ושובה העין מבטיח ללקוחות כי Dell מספקת מכשירים מותאמים אישית המאפשרים ליהנות מחוויה דיגיטאלית איכותית, בכל מקום בעולם".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)