Dell עולה בקמפיין פרסום משולב למגזר ה-SMB



יצרנית המחשבים Dell יוצאת בקמפיין פרסום מקיף לקידום דגמי מחשבים ניידים ושרתים חדשים אשר הושקו לאחרונה בישראל מסדרות ה-Vostro, XPS ו-PowerEdge.


הקמפיין המשולב הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה כאינסרט, במודעות בעיתונות וכתשדירי חסות בטלוויזיה בהשקעה של כ-650 אלף ₪.


שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell ישראל, אמר: "הקמפיין המשולב מכוון למגזר ה-SMB (Small & Medium Businesses) ונועד לסייע בקידום המכירות של דגמים חדשים של מחשבים שהשקנו בישראל לפני מספר שבועות. כך לדוגמא, המשלוח הראשון של המחשבים הראשונים מסדרת ה-Vostro החדשה, שהוזמנו על ידי לקוחות מישראל, הגיע ארצה. בנוסף, במסגרת הקמפיין תהיה חשיפה טלוויזיונית למחשבי הגיימינג החדשים שלנו מסדרת XPS ומודעות פרסום נוספות יקדמו את מכירת השרתים החדשים והמתקדמים של Dell בישראל."



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)