Dell ישראל מעלה קמפיין פרסום משולב למגזר העסקי

חברת Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לקידום השקת סדרת המחשבים הניידים החדשה Latitude E ואת דגמי סדרת ווסטרו ולקידום שרתים חדשים מסדרת PowerEdge המיועדים למגזר העסקי.



הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה בשבועות הקרובים באמצעות מודעות ואינסרט בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-160,000 דולר.



לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה להשקיע ולפתח את המגזר העסקי עם השקתה של סדרת ניידי E החדשה , שתוביל את עולם העסקים. סדרה זו, הכוללת מספר סוגים של דגמים, כולל מגוון תכונות חדשות דוגמת חיי סוללה של עד 19 שעות, תאורת מקלדת המותאמת לתאורת סביבת העבודה, צבעוניות המארז ועוד. מחשבי הווסטרו, אותם אנו מקדמים מיועדים לצרכיו של מגזר ה-SMB (עסקים בינוניים וקטנים). זאת על פי אסטרטגיית השיווק העולמית של חברת Dell במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)