יצרנית המחשבים Dell יוצאת בקמפיין פרסום מקיף לקידום דגמי מחשבים ניידים ושרתים חדשים אשר הושקו לאחרונה בישראל מסדרות ה-Vostro, XPS ו-PowerEdge.
הקמפיין המשולב הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה כאינסרט, במודעות בעיתונות וכתשדירי חסות בטלוויזיה בהשקעה של כ-650 אלף ₪.
שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell ישראל, אמר: "הקמפיין המשולב מכוון למגזר ה-SMB (Small & Medium Businesses) ונועד לסייע בקידום המכירות של דגמים חדשים של מחשבים שהשקנו בישראל לפני מספר שבועות. כך לדוגמא, המשלוח הראשון של המחשבים הראשונים מסדרת ה-Vostro החדשה, שהוזמנו על ידי לקוחות מישראל, הגיע ארצה. בנוסף, במסגרת הקמפיין תהיה חשיפה טלוויזיונית למחשבי הגיימינג החדשים שלנו מסדרת XPS ומודעות פרסום נוספות יקדמו את מכירת השרתים החדשים והמתקדמים של Dell בישראל."