DHL עולה בקמפיין רחב היקף לעידוד פעילות המשלוחים אל ומארה"ב

DHL חברת משלוחי האקספרס, עולה היום (ב' 08.10.07) בקמפיין רחב היקף בישראל לעידוד והאצת פעילות משלוחי האקספרס אל ומארצות הברית. הקמפיין יכלול שילוט חוצות ושילוט קירות בפריסה כלל ארצית (כ- 500 שלטים וכן מבצעים והטבות ללקוחות ותקים וחדשים בעלי מספר לקוח ב-DHL ישראל.



הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגילבי" משקף את דגל ארצות הברית הצבוע בצבעי הלוגו של DHL – אדום וצהוב, ותלווה אותו הסיסמא: "ארצות הברית – זה אנחנו!".



היקף הקמפיין מוערך בכ- 2.5 מיליון ₪.



קרדיטים:


משרד פרסום פוגל אוגילבי: מנהל קראייטיב -גיא גורן, קופירייטר -תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור – שי שגיא, סמנכ"ל אסטרטגיה – שרון ישראלי, פלנרית- קרן רז, סופרוויזר -קרן אלישר, תקציבאית -עינת דרור.


לקוח: מירי יוטבת, מנהלת תקשורת שיווקית, DHL



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)