DHL חברת משלוחי האקספרס, עולה היום (ב' 08.10.07) בקמפיין רחב היקף בישראל לעידוד והאצת פעילות משלוחי האקספרס אל ומארצות הברית. הקמפיין יכלול שילוט חוצות ושילוט קירות בפריסה כלל ארצית (כ- 500 שלטים וכן מבצעים והטבות ללקוחות ותקים וחדשים בעלי מספר לקוח ב-DHL ישראל.
הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגילבי" משקף את דגל ארצות הברית הצבוע בצבעי הלוגו של DHL – אדום וצהוב, ותלווה אותו הסיסמא: "ארצות הברית – זה אנחנו!".
היקף הקמפיין מוערך בכ- 2.5 מיליון ₪.
קרדיטים:
משרד פרסום פוגל אוגילבי: מנהל קראייטיב -גיא גורן, קופירייטר -תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור – שי שגיא, סמנכ"ל אסטרטגיה – שרון ישראלי, פלנרית- קרן רז, סופרוויזר -קרן אלישר, תקציבאית -עינת דרור.
לקוח: מירי יוטבת, מנהלת תקשורת שיווקית, DHL