DIGITAL ROYALTY מעלה קמפיין חדש לפסטיבל האופנה

חברת האינטראקטיבDIGITAL ROYALTY מעלה בימים אלו קמפיין חדש לפסטיבל האופנה 2007 תחת הסלוגן "אוהב אופנה? כול המותגים 60%-80% הנחה."


המותגים שיוצאו למכירה הם: פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר, טימברלנד, נייקי, ריבוק ועוד..



הקמפיין עולה בתקציב מדווח של 55,000$.




קרדיטים:


לקוח: סקאלניצן קירשנבוים הפקות


מנכ"ל DIGITAL ROYALTY – קובי אייזיק


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל