חברת הפרמצבטיקה "ויטאמד" יוצאת עם קמפיין טלוויזיה ל-ESTER-C®, קומפלקס של ויטמין סי הרשום כפטנט עולמי. הקמפיין עולה במסגרת פורמט האינפורמיישל החדש של סיגל שחמון, "שווה עם סיגל שחמון". הקמפיין יימשך עשרה ימים ויעלה לאוויר בערוצים 2 ו-10. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-800 אלף שקל.
בסרטון מאתגרת שחמון את הצופים: "אם הייתם מגלים איך להגן על הגוף שלכם בחורף, בטח הייתם רושמים על זה פטנט", ואז מוסיפה, בהציגה את האריזה של ESTER-C®: "אז זהו, שכבר רשמו: אסטר סי – ויטמין סי היעיל ביותר, פטנט בלעדי שמגן עליי 24 שעות ביממה".
הקמפיין ל-ESTER-C® הוא הפרויקט הטלוויזיוני השני של "שווה עם סיגל שחמון". "ויטאמד" בחרה בפורמט הטלוויזיוני החדש על סמך סקר שמצביע כי סיגל שחמון נתפסת על-ידי רוב הציבור בישראל כדמות אמינה, וכי בכוחה להניע לרכישה חלק גדול ממנו.
יעקב אלגרבלי מנכ"ל "אופיר את שאלפארם" חברת השיווק וההפצה של קבוצת רקח: "מלבד יופיה, שחמון משדרת סט שלם של ערכים כמו אמינות, הצלחה, משפחתיות וחדשנות שהולמים את ESTER-C®. העובדה שהיא מפרסמת את המוצר רק אחרי שניסתה אותו והתרשמה מתרומתו לבריאותה היא מבחינתנו מקדם האמינות המכריע".